Wakkergeschud

29 juli 2018 - Ubud, Indonesië

We werden vanmorgen letterlijk wakker geschud. Ik dacht dat olmo heel erg bewoog in bed maar de trillingen waren wat harder. Eigenlijk bedachten we ons meteen dat het een aardbeving zou kunnen zijn.
Buiten gekeken vanuit het raam en we zagen wat mensen staan. Uiteindelijk weer in bed gaan liggen en getracht wat op te zoeken op internet. Er was niet echt iets bekend. Na een kwartier voelde we weer de zelfde trillingen maar minder heftig.

Tessa stuurde een berichtje of alles goed ging, ze had namelijk gelezen dat er een aardbeving was in lombok, hier een heel stuk vandaan. Daarna was er meer te vinden. Het was een behoorlijke beving daar! Gelukkig zitten we ver van het epicentrum af waardoor er hier niets aan de hand is.

Vandaag eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Wat rondgelopen in het dorpje en wat winkeltjes bekeken. Wat geluierd, Olmo heeft hardgelopen en daarna hebben we samen een traditionele balinese massage genomen. Die echt aan te raden is.

Morgen moeten we heel vroeg op. We gaan namelijk een wandeling maken met een gids om de zonsopgang op de berg hier in de buurt te zien!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Koos:
    Lieve Linda en Olmo
    Wat ben ik blij dat jullie in Bali zijn in plaats van Lombok.
    Jullie zelf denk ik ook wel.
    Blijven jullie nog wel in Ubud?
    Geniet van de zonsopgang.
    Liefs Oma Koosje
  2. Gerard van Glabbeek:
    29 juli 2018
    Hoi, dit soort natuurverschijnselen zijn altijd erg. Dus ik ben dubbel blij dat het niet bij jullie was. Zo’n zonsopgang lijkt me heel mooi. En jullie deden vandaag rustig aan, mort lukken. Groetjes, Gerard.
  3. Ben:
    29 juli 2018
    Hoi ,je kunt beter ergens anders van trillen in je bed , ( van de kou of zo ?) Ik noem maar wat.
    Bali,Lombok, Soembawa ,Soemba, Floris, Timor ,dat krijgen ze er nooit meer uit.
    Gaan jullie ze trouwens alle zes bezoeken ? ,Behalve Lombok ,want dan ga je weer trillen.
    Vandaag geen foto's van lekker eten ? Grt.ben.
  4. Greet:
    29 juli 2018
    Morgen vroeg op om de zonsopgang te zien met een vleugje romantiek er bij is het een prachtig schauwspel.
    Geniet er van. Gr Greet.
  5. Anneke:
    29 juli 2018
    Nou, ik hoop dat jullie goed geslapen hebben. En deze keer niet zijn wakker geschud. Misschien alleen voor die mooie zonsopgang. Maar dat is alleen maar genieten.
    Wij wachten vol spanning op jullie volgende verhaal.