Sanur en niet zo veel te melden!

31 juli 2018 - Sanur, Indonesië

Vanmorgen op ons gemak opgestaan en ingepakt. Laatste ontbijtje bij het guesthouse gegeten in ubud (gebakken banaan) en een taxi geregeld (de man van het guesthouse).

Het was een uurtje rijden. We hebben onze tassen achtergelaten op de nieuwe plek (een leuke homestay) en zijn een stuk gaan wandelen. De zee is hier rustiger dan in Canggu maar het strand niet bijzonder mooi. Het lijkt of hier vooral gezinnen met kinderen komen. De sfeer is ontspannen en de straten een stuk leger dan ubud. Een in slaap gevallen dorpje.

Langs het strand staan verschillende 'huisjes' op palen die je ook bij tempels ziet staan. Hier hebben we een tijdje op gezeten om voorbijgaande mensen te bekijken. In het ondiepe water werden mosselen gezocht.

In de avond hebben we wat gegeten bij een strandtent met biertjes erbij. Tsja, het gaat vervelen maar het eten was hier ook weer erg goed. Dat van vanmiddag viel trouwens een beetje tegen.

Eigenlijk niet zo heel veel te melden dus vandaag.. Morgen gaan we met de boot naar nusa lembognan. Ik zie daar toch wel een beetje tegenop. Gelukkig heb ik de pepermuntolie in de aanslag en duurt de boottocht een stuk minder lang dan eerst.

Veel liefs,
Olmo en Linda!
Ps: we vinden het superleuk, al die reacties. Vooral de strijd tussen oma en ben!

1. Ben:
    31 juli 2018
    Hoi samen. Och och ,vandaag weinig blog ,moet ook kunnen .
    Maar ik heb met jullie te doen ,lekker eten ,biertjes erbij ,nee nee het valt niet mee voor jullie , je zal het maar iedere dag moeten doen doen !
    Houd moed ,en alles komt goed , ik heb met jullie te doen. Grt.
  2. Ben:
    31 juli 2018
    Hoi hoi ,volgens mij ben ik vandaag de eerste !? 😁 Grt.
  3. Anneke:
    31 juli 2018
    Hey. Wel Ben, nog geen Oma Koosje. Die doet vast nof een dutje.
    Volgens mij hebben jullie nog nooit zo vaak gebakken banaan gegeten als de afgelopen weken. Wel n voedzaam ontbijt.
    Morgen succes op de boot. Misdchien valt het mee. Hou de pepermuntolie maar goed bij de hand. Liefs
  4. Greet:
    31 juli 2018
    Ook ik wens jullie succes op de boot en hoop dat jullie de pepermuntolie niet nodig hebben. De foto van jullie saampjes vind ik heel leuk zo met een ontspannen lach. De reis doet jullie goed zo te zien.
    Veel plezier morgen....... Groetjes !!
  5. Koos:
    31 juli 2018
    Ik sliep niet deze keer.
    Maar wilde een keer een ander de eer geven als eerste te reageren.Al vind ik dat ik als oud omaatje van jullie wel wat rechten heb ahum
    Sterkte op de boot,dat zal wel lukken met de pepermuntolie
    en veel plezier op Nusa lembognan.
    Liefs Oma
  6. Gerard van Glabbeek:
    31 juli 2018
    Neem vooraf een paar bintangs. Dan voel je helemaal niks. Komt goed. En waar je naar toegaat ziet er paradijselijk uit. Gr. Gerard.