En dan nu wat we gedaan hebben vandaag

26 juli 2018 - Canggu, Indonesië

Vanmorgen hebben we wat gewandeld op zoek naar ontbijt. Het strand ligt op 1 kilometer lopen van ons guesthouse. Daar vlak voor hebben we de keuze gemaakt voor een hippe ontbijttent. Olmo had een hele dikke pannekoek en ik een hippe fruitsalade in een mooie kom. Fotowaardig in ieder geval.

Het strand is hier niet geweldig. Vooral doordat de zee erg wild is en het zand donker gekleurd. Aan de kustlijn zijn grote beachbars te vinden.
Terug bij het guesthouse hebben we toch een scooter gehuurd. Op zo'n 15 kilometer verderop zou een mooie tempel te vinden zijn. Onderweg kwamen we veel rijstvelden tegen.

De tempel was inderdaad prachtig. Deze is gebouwd op een soort klif in de zee. Met uitzicht op het strand hebben we nasi gegeten en gado gado. Daarbij een verse kokosnoot. Heerlijk!

Bij het guesthouse kwamen we erachter dat we de sleutel verloren waren.. Deze zat in olmos broekzak en is er waarschijnlijk uitgevallen met het pakken van zijn portomonee. Gelukkig hadden ze een reserve sleutel.

Net hebben we gegeten vlak bij het hotel. Allebei een rijsttafel met kokosrijst. Erg lekker weer. Als toetje ijs gemaakt met stikstof. Bijzonder om te bekijken en lekker om te eten!

Morgen door naar een nieuwe bestemming. We zijn benieuwd!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ben weemers:
    26 juli 2018
    Hoi ,ik ben weer de eerste ,(het lijkt wel een competitie )
    Hoi genieters ,lekker scooteren ,rijst tafeltje hier ,nasietje daar, dikke pannenkoeken,lekker ijsje ,wat wil je nog meer ?(twee ijsjes ?)
    Ga zo door met genieten.
  2. Koos:
    26 juli 2018
    Op het moment regent het eindelijk ,ik hoop dat het door zet.
    Gelukkig dat er een reserve sleutel was.
    Dus morgen weer een nieuwe bestemming ben benieuwd.
    Volgens mij is er nog niks echt tegen gevallen w of wel?
    Veel plezier .
    Liefs oma koosje